70 den baslama 80/1 !
7/24
DediCated 0 Laq
+1000 Kapasite
Gmler 7/24 Hizmet Vermektedir.
Ve Kesinlikle Tüm Çarlar EşittiR!!

^^Hemen DataBase Nin Ozelliklerini SOyleyeyim ^^
70 LvL Olarak FLL item Classa Gore Ytemler +8 Takylar +3 Olarak BAslangİc..
10 GB ile Doguyoruz.
5 k Np ile Basliyoruz.
100 kutulu kutusuz sembol ekli
itemler+8 Olarak ÜStünüzde Baslıyor İtem Basmanıza Gerek Yok
Dupe Fix Dupe Check Ekli
Guard tower Sorunsuz: Guard Towerlarin Eline Chitin Bow Verdim Güzel Dursun die
Canavarlarin Explerini Canavara Gore Ayarladim
Okcular icin söyle yaptim: tum skilleri 200 damage vuruyor koxpu önlemek icin.
Lunar var Sorunsuz calismaktadir Savas sorunsuz ( +open2 Dahil )
Buf Ac Attack Sc Ler Eklidir.
Char Sifre degistirme Sorunsuz
Human Karus & Karus Human Yapma Sorunsuz!
Name Change Sorunsuz!
Mavi Yesil Kutunun Dropu Yoktur.
Drop Listesinde Verdigim Droplardan BaSka Drop Yoqtur...
Kral yapma SOrunsuz
Maplar Sorunsuz
Her Kesinlen Canavardan Drop ALinabilir
volkanic Rock'a +10 Shard +10 raptor koydum . Drop rate: %70 yaptim Keserseniz Alirsiniz Itemi Maksat Zevki Ciksin
Tamamen Editledim Sorunsuz
Cannibal Bancitot'dan Pelerin Anahtarini Sildim Herkez emegiyle yapsin die Oraya wp pp Koydum +1
bancitont'da +1 Roc +1 Rol +1 Rof Koydum
SnaQE Quen Ve bazi canavarlarin vurusu Azaltildi Ama boslar normal vuruyor
tamamen Sorunsuz Server acılalı 1 dk oLmadı Sanırım Bu Db editlettik Zorla Öteki db Hacklandi Bekleriz.
Felankorde : 1 k Np ve +10 shard +10 itemler WAR
Tüm Classlar Sorunsuz Çalışıyor Unkown Hatası Derdi Yok
Kil Gm event War.!
Bos event WAR HAFTADA 1 KEZ
Savaş Kopanelde Mevcut
Savasta kaptan Olan ata biniyor ^^
Kral Sorunsuz Para verebiliyor^^ event yaptırabiliyor^^
Sh kullananların Atackını dusuruyoruz 0 Damage vuruyor Dupe Fix %99
Oyunda Değişik Boslar görebilirsiniz. ^^ farkımız ^^
-----İtem Upgrade Oranı-----
+1 %100
+2 %100
+3 %100
+4 %100
+5 %100
+6 %100
+7 %100
+8 %25
+9 %10
+10 %3

[Server]
Count=1
IP0=85.153.22.224
[Version]
Files=1299

ForumSitemize Gitmek İçin TıkLa
KoPaneL Gitmek İçin Tıkla